mönster


HM

outfit


/ transparent skjorta HM wedges Scorett skinnbyxor Lindex

xoxo
Emmy

about us / emmy



Jag heter Emmy, och är femton år. Jag (tvångs)bor utanför gislaved, med mamma, pappa, syster och bror.
Jag spelar volleyboll på min fritid, och älskar shopping.

Jag älskar kläder, men i den lilla hålan jag bor i så finns inte mycket utbud.

Saker bra att veta om mig:
-min humor är i världsklass :D:D
-jag är nästan 20 cm längre än sofie (hon ser upp till mig :D)
-älskar how i met your mother, 2 and ½ men, jims värld, scrubs, gossip girl, house, ghost wispherer.
-jag älskar att lösa korsord, hehehe
-skor är den roligaste shoppingen

Aja, det var allt.

about us / sofie



Hej! Sofie heter jag. Jag är 15 år gammal, fyller 16 i juli. Jag bor utanför Gislaved som ligger i Småland.
Jag bor tillsammans med min mamma och min pappa. Jag har inga syskon, men jag har två katter haha.
På fritiden gör jag inte alltför mycket. Det senaste jag tränade var volleyboll och drill. Men det har jag slutat med.
Till våren ska jag skaffa gymkort i alla fall.. Annars så tycker jag om att äta(!),kompisar,shoppa,blogga,titta på speedway och vara med min pojkvän. Fota är något jag tycker om också, det gör jag med min pentax km. Men nu har jag inte fotat på länge. Ändring!

Jag tittar ofta på film, för det mesta blir det hem till midgård och full frys. De har jag sett över hundra gånger.
Och jag tröttnar aldrig, replikerna sitter i bakhuvudet förevigt. Mitt favoritprogram är Grey's anatomy, jag följer det flitigt :D

saker som är lite bra o veta:
mina favoritprogram är greys anatomy,vem vet mest, halv åtta hos mig och svenska hollywoodfruar, maria är bäst!
jag är godis,mat,cola,chips beroende/gris
jag har aldrig gått till skolan i mjukisbyxor
mina favoritkändisar är Patrick Dempsey och Greg hancock
jag är 20 cm kortare än emmy.
Jag får panik om jag kommer försent, jag tycker att det är pinsamt..
Jag får aldrig myggbett.
Jag är livrädd för ormar!
Jag är lättrörd, gråter för det minsta haha. Filmer,låtar, ja det mesta..



Vi som driver bloggen heter Emmy&Sofie, vi har varit bästisar (hihi) i 12år till sommarn ;) vi är lite som ett gift par kan man säga :)